My Instagram

Un produs Blogger.

recent posts

Press

Flickr Images

Pagini

Cimitirul Bellu - Muzeul în aer liber din București



Poate ți se pare ușor stranie vizitarea unui cimitir, dar Bellu, cimitirul din București, nu este un simplu cimitir ci stă în aer liber un muzeu, unde, frumoasele ornamente împodobesc vechile cavouri ale marilor personalități ale României.
Cimitirul se află în zona de sud a Bucureștiului și poți ajunge foarte ușor cu metroul, pe magistrala M2, până la stația Eroii Revoluției. 

La intrare se află o hartă a tuturor mormintelor aflate în cimitir, doar că este greu să îți dai seama cui aparține locul de veci. Noi am mers fără să ne interesăm prea mult, doar am citit că în unele locuri se regăsesc plăcuțe cu informații și coduri QR pentru extra informații. 



Ținta noastră a fost să găsim cât mai multe cavouri ale cunoscutelor personalități, lucru ce nu a mers excelent din lipsa informațiilor. Ne-am plimbat luând-o spre poteca din dreapta, locul unde ar fi trebui să găsim mormintele poeților ce i-am citit în copilărie, doar că nu am dat de acestea și am continuat să ne plimbăm până în capătul opus, găsind pe alocuri cavouri cu arhitectură interesantă. 

Într-un final, am reușit să găsim mormintele poeților, după ce am căutat pe google câteva poze cu acestea și ne-am orientat după peisajul din spatele lor pentru a le găsi, în zona aleei din dreapta, pe unde o luasem inițial. 

Nu au lipsit din cimitir nici ființele asociate cu acesta...aici referindu-ne la o mulțime de pisici și ciori. Ne-a plăcut experința și ne dorim să ne întoarcem dar mai informați, ceea ce iți recomandăm și ție. Poți viziona pe Youtube, aici, unul dintre clipurile cu informații despre mormintele din Cimitirul Bellu.






Doamna cu umbrelă






Cum ajungi 
  • Metrou M2, stația Eroii Revoluției
  • Cu STB-ul - inserează locația de plecare aici.
Program
  • Zilnic 8:00-17:30


Spune-ne într-un comentariu dacă ai fost sau dacă ți s-ar părea interesant de vizitat Cimitirul Bellu




Niciun comentariu