My Instagram

Un produs Blogger.

recent posts

Press

Flickr Images

Pagini

Listă pentru călătorie

Pentru că deja a venit căldura și majoritatea dintre noi suntem cu gândul la vacanță, indiferent că plecăm pentru câteva zile sau din contră, pentru câteva săptămâni trebuie să vă spunem cât de important este bagajul făcut corect. De foarte multe ori (cel puțin eu așa fac), uit lucruri importante și car multe altele după mine pe care nici nu le scot din bagaj până la întoarcere.

 

1. Lucruri esențiale, fără de care nu trebuie să pleci de acasă
Chei
Bilete tren/avion
Portofel
Buletin
Pașaport*
Hartă/ghid
Listă cu obiectivele turistice
Mancare și apă pentru drum



2. Lucruri pentru igiena personală (eu le uit mereu, intentionat, știu că prietena mea are de toate și folosesc de la ea)
Gel de duș
Săpun
Dezinfectant/spirt
Șampon
Șervețele umede și uscate
Periuță și pastă de dinți
Apă de gură
Deodorant
Pieptene
Prosop



3. Accesorii îngrijire
Bețișoare urechi
Unghieră
Forfecuță



4. Medicamente
Pastile pentru :
dureri dentare, dureri abdominale, febră, dureri de cap, greață și vărsături.
Plasturi



5. Îmbrăcăminte și accesorii
Tricou/pulover
Bluză
Hanorac/cardigan/geacă
Pijama
Lenjerie
Șosete
Maiou
Pălărie/căciulă
Costum de baie*
Geantă/rucsac



6. Tehnologie
Încărcătoare
Baterii
Lanternă
Căști
Aparat foto



14 comentarii:

  1. Tocmai ne-am intors din vacanta din Portugalia si am avut lista completa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Super articol! Sunt foarte bune si eficiente recomandarile tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia aștept și eu vacanta! Plecam la sfârșit de iunie :D

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte bun articolul, cand voi pleca vara in vacanta , imi voi aminti sa trec pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu imi fac de obicei o lista inainte sa merg in calatorie sa nu uit sa iau ceva cu mine 😁

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt foarte organizată și nu uit niciodată nimic acasă, dar plec și cu premiza că dacă am uitat ceva, îmi pot cumpara din vacanta. Sunt atenta la cosmeticele importante și la acte, și bani, bineînțeles.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte buna ideea cu lista pentru calatorii! Am sa procedez si eu in acest mod de acum. 😊

    RăspundețiȘtergere
  8. Din fericire nu am avut niciodată probleme când am plecat într-o călătorie, însă articolul este foarte bun ca un remind înainte de a pleca undeva

    RăspundețiȘtergere
  9. Lista asta o printez ca eu tot timpul uit cate ceva acasa :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna lista ta! Trebuie sa plecam in vacanta la sf lunii si suntem cam imprastiati.

    RăspundețiȘtergere
  11. Este foarte utila lista ta, si eu am o asemenea postare pentru plecarea in vacanta :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu as lua o gramada de lucruri cu mine in bagaj de teama sa nu-mi lipseasca nimic. De obicei, in haosul meu imi iau produsele necesare si nu duc prea tare dorul produselor de acasa

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu de obicei am o lista mai lunga decat asta. Asta este un minim. 😀

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu nu uit niciodata pastilele pt indigestie, pentru ca daca aleg sa calatoresc intr-o tara straina, exista o mare probabilitate sa ma deranjez la burta de la mancarea de acolo... :)))

    RăspundețiȘtergere