My Instagram

Un produs Blogger.

recent posts

Press

Flickr Images

Pagini

O zi în Constanța

Când aud Constanța, mă gândesc inevitabil la Cazino Constanța, simbolul orașului. 
Anul trecut, deși ne-am cazat în Neptun, am vrut neapărat să trecem și prin Constanța, să ne pierdem printre străduțele sale vechi, să vedem câteva case părăsite și să dăm târcoale buncărului de pe plajă.
Ne-a plăcut atât de mult, încât ne-am gândit să vă arătăm ce e de făcut și de văzut prin orașul Constanța.






Admiră privelistea

Moscheea Marele Carol I este situată aproape de Piața Ovidiu iar dacă reusești să urci toate cele 140 de trepte în spirală, vei fi răplătit pe măsură. De sus, de la balcon poți admira portul, Cazinoul și clădirile vechi din peninsulă.







Plimbă-te

Printre străduțele din peninsulă găsești vechi imobile cu arhitectură deosebită. Cel mai cunoscut imobil este Casa cu lei, situat aproape de Edificiul Roman cu Mozaic (Piața Ovidiu), dar noi am găsit și altele în plimbarea noastră.

                        
                                
 

                            
                                     
        


Explorează

Plaja din Constanta e uriasă. Ia-o la pas și exploreaz-o atât cât poți.



Privește. Ascultă. Simte.

Odihnește-te pe treptele de pe plajă. Privește marea, ascult-o și simte briza și aerul sărat.





Niciun comentariu